sobota, 22 lutego 2014

Nowy blog...

Hej oto ja! Nie  rozdziałem, a z odpowiedzią dla pewnego anonima, bo uznałam, że lepiej odpisać tu i żeby każdy z was to zobaczył :) To tak oto komentarz z pytaniem: "hej!!! mam pytanie odnośnie Twojego następnego bloga..kiedy zaczniesz go pisać? bo ten jest świetny!!! a ja osobiście zawsze chciałam przeczytać historie z nimi w świecie fantasy :3"

Oto moja odpowiedź dla anonimka, jak i dla was: Bloga zacznę pisać kiedy tylko skończę tą opowieść, a to będzie jeszcze 5 rozdziałów, więc musicie cierpliwie poczekać. Dodam też, że stale myślę nad 2 blogiem, nad pomysłami i coś ewentualnie poprawiam, prolog i rozdział 1 już są... Tak więc... czekajcie tylko na epilog. ;)

To tyle z mojej strony! Do napisania czytelnicy!! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz