niedziela, 31 marca 2013

The Versatile Blog


The Versatile Blog

 Chcę naprawdę podziękować każdemu kto nominował mnie do The Versatile Blog, to dla mnie zaszczyt zwłaszcza, że to mój pierwszy blog. Dziękuję wam gorąco.

Każdy nominowany blogger powinien:

- podziękować za nominację na jego blogu.
- pokazać nagrodę The Versatile Blogger.
- ujawnić siedem faktów o sobie
- nominować dziesięć blogów, które jego zdaniem na to zasługują
- poinformować osoby piszące nominowane przez siebie blogi.

7 Faktów o mnie:

- Uwielbiam zespół R5
- Włosy mam koloru ciemny blond, ze słabymi, naturalnymi pasemkami.
- Oczy mam koloru niebieskiego, zielonego lub szarego, zależy :D
- Bardzo lubię zwierzęta
- W przyszłości chciałabym być weterynarzem.
- Uwielbiam czytać książki przygodowe takie jak "Harry Potter".
- Chciałabym kiedyś zamieszkać w Los Angeles

10 nominowanych przeze mnie blogów:

- Gabrysia Holt
- Fanka Auslly
- Cytrrrynka ;3♪♫
- Wiksa xD
- Emilka F
- Słodka 
- Weronika C.  
- kornelia80
- Diana Pa
- PauLa

5 komentarzy:

  1. Bardzo ci dziękuję za nominację,ale niestety nie mogę wziąść w tym udziału,bo zwyczajnie nie mam czasu.Poza blogiem o A&A prowadzę jeszcze dwa,więć zrozum,że nie mogę.Przepraszam i gratuluję ci twojej nominacji. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no spoko, ale może chociaż spróbuj, odstaw na kilka chwil blogi heh :P

      Usuń
  2. Dziękuje za nominacje, też Cię nominowałam :D

    OdpowiedzUsuń