niedziela, 7 kwietnia 2013

O ty kurde!!

Taaa... wiem zdziebko dziwny tytuł, ale jest... niedziela rano i surfując po necie zauważyłam artykuł o filmie Austin i Ally... połowa z was pewnie nie jara się tym tak jak ja, albo uważa że to fikcja, lub wgl o tym nie słyszeliście, ale tu mam trailer filmu... awww Słooodko, zwłaszcza na końcu ;]

[PS. sory, że w formie linku, film nie chciał się coś wgrać :D]

Jak myślicie?? Naprawdę robią film, czy to tylko dzieciaką się nudzi?? Komentujcie

To ja skomentuje tu: Według mnie, mojego serca i umysłu sądzę, że żadne dziecko tak profesjonalnie nie potrafiłoby zrobić czegoś takiego... urywki koncertów, urywki z serialu, jeszcze w takiej jakości... ahh i ten koniec. Według mnie oni coś tam knują... Ten Disney mnie wkurza z tym, że karze tyle na siebie czekać!! Słyszałam plotki o filmie, nawet gadałam o tym ze znajomą itd. ale nie sądziłam, że to prawda... Jaram się jak dziewczynka z podstawówki, która umówiła się z chłopakiem, który się jej podoba haha :D.

4 komentarze:

  1. Rozczaruję cię ale to jest Fanmade czyli film zrobiony przez fanów. Naprawdę na początku też myślałam że to prawda ale ta ostatnia scena jest z filmu Kopciuszek w rytmie miłości czy jakoś tak.Może kiedyś naprawdę zrobią film ale nie wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wiem czy to fani zrobili, ale w głębi duszy myślę tak jak ty, że to jednak zwiastun filmu. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. FanMade powiem tylko tyle...

    OdpowiedzUsuń
  4. Tam jest napisane FanMade - zrobiobe jest przez fana tego serialu a poza tym na dole w opisie jest napisane :
    I hope it's good, I work really hard on it, more that you could imagine, but that just me and my compulsive disorder for details n///nU jeje anyways thanks for everything!! ^___^
    Już w pierwszych słowach tego tekstu jest wyraźnie zaznaczone: Sądzę, że to jest dobre, Pracowałam nad tym na prawdę ciężko.
    Angielski się w życiu bardzo przydaje..

    OdpowiedzUsuń