piątek, 28 czerwca 2013

Notka ;'(

Notka, która pewnie zasmuci wszystkich R5er's

Nic związanego z blogiem, co wy!! Tylko z R5... Pokaże wam coś co doprowadziło mnie do płaczu:

Tłumaczenie: To będzie boleć, że jak stajemy się starsi, tak powoli upadamy z bycia częścią R5Family. To będzie boleć. Będę mieć te wspomnienia kiedy mieliśmy depresję, bo nie odpowiadali na nasze tweety, że nas nie followali albo że ich nie poznaliśmy. Wielu z was powoli będzie zapominać wspomnienia kiedy to pocieszaliśmy siebie nawzajem, że będziemy razem gdy fandom wda się w kłótnie z powodów, że członkowie zespołu będą z kimś chodzić, a my będziemy ich "shippować" z kimś innym. To będzie boleć, bardzo. To wszystko się zmyje, gdy po raz ostatni tweetniemy "i love you @officialR5". Po prostu pamiętaj wszystko przez przeszedłeś i pamiętaj cały ten czas, gdy miałeś swoje momenty "fangirlingu" jako nastolatki (tego nie ogarniam) ale pamięć następnego razu kiedy się zalogujesz będzie inna. Po tych wszystkich latach nie logowania. I tweetujesz do jednego z członków zespołu "spoczywaj w pokoju... Zawsze będę cię kochał". Wtedy bedziesz wiedział, że dotrzymałeś swojej obietnicy "raz R5er, zawsze R5er" - Dzięki Małgosi M.

A teraz piękny tekst Weroniki O, który na prawdę dał mi do myślenia: Z każdym dniem uświadamiam sobie coraz mocniej ,że cie kocham... ale ty nawet nie wiesz o moim istnieniu... bo jesteś sławny.. A Ja kochała bym cię nawet jakbyś był zwykłym chłopakiem mieszkającym piętro niżej u mnie w bloku....~

Na koniec: KOCHAM WAS R5ER I ZAWSZE BĘDZIEMY RODZINĄ! NIGDY SIĘ NIE ROZDZIELIMY ZAWSZE BĘDĘ WAS KOCHAĆ!!


5 komentarzy:

  1. Ryczę. Po prostu płaczę czytając to. To jest smutne, ale piękne. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak :C jestem taka smutna teraz... Przypomina mi się wszystko... dzieciństwo przez bloga Wery i to jak poznałam R5 przez tą notkę <3

      Usuń
    2. Nie Ciebie :P... innej Weroniki xD

      Usuń
  2. Ojej... znowu chce mi sie od tego płakać... I dodałaś mój tekścik z tego co widzę xD Też cie Koffam sis <3 ~WiWi

    OdpowiedzUsuń