poniedziałek, 10 marca 2014

Czo do drugiego bloga...

To ten... jak obiecałam wstawić notkę co do bloga tak wstawiam! :3 Chcę wam zdradzić pewne szczegóły, ale nie do końca.

Pierwsze co musicie wiedzieć: Fabuła może być skomplikowana i niejasna, lecz z czasem wszystko się wyjaśnia :)
Po drugie: Nie będzie tam Laury, ani Mai ani żadnej z tych dziewczyn co je shippujecie... postacie są może nie do końca wytworem wyobraźni, ale niektóre totalnie zmyślam :)
Po trzecie: Link do bloga otrzymacie pod 50 rozdziałem.
Po czwarte: Nie wiem co jeszcze chcecie wiedzieć... wszystko chyba jest wyjaśnione...

A no i tak! Najważniejsze, czego może niektórzy nie wyczytali: Fabuła będzie osadzona w świecie sagi "Dary Anioła" jest to 6-ścio tomowa książka

To po piąte: Moje opowiadanie będzie podzielone na sezony i podejrzewam, że każdy sezon będzie liczył około 20 rozdziałów.
Po szóste: Jak coś jest niejasne pytać, odpowiem :) Nie gryzę :D

Ummmm chciałam wam jeszcze coś przekazać. Wiem, że większość z was kontaktuje się ze mną przez fb, a ja często mam problemy z tym kurestwem [jebane, nudzące się gimbusy włamują mi się na konto ;-;] więc linka do fb wam nie podam, ale dam wam inny kontakt ze mną... GG. Jeśli nie chcecie pisać możecie też wpaść na aska :) to ten.. do napisania!

GG: 43016333
ASK: KLIK :3
To chyba na tyle jeśli chodzi o kontakt ze mną i drugiego bloga... Jeszcze zdradzę wam kilka szczegółów...


To ten tego... na drugim blogu postaram się załatwić profesjonalną szatę graficzną [szablon itd ;D]
będzie zakładka kontakt i bohaterowie dzięki czemu nie będziecie musieli sobie latać od postu do postu ;)
To na tyle! Do napisania kochanieńka moje, które wytrwały do końca tego opowiadania :) <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz