wtorek, 23 grudnia 2014

Hehe

Siemcia~! Ostatni post dałam tu prawie pół roku temu to uznałam, że wypadałoby coś tu dodać co nie? Taka tam krótka notka. Chciałabym wam przekazać, ze kończę działalność na wszelkich moich blogach. Dlaczego spytacie pewnie, cóż powód jest może trochę egoistyczny... zwyczajnie nie umiem już pisać opowiadań o R5, bo po prostu straciłam na nich taką fazę. Kocham ich nadal całym sercem, aczkolwiek nie słucham ich już tak często... Czuję się jakbym ich zaniedbała, ale nie umiem tego zmienić... ale nie o tym tu teraz~! Nie umiem już pisać w tej tematyce co pisałam wcześniej, a nie chcę was zanudzać osobami, o których nic nie wiecie i tematmi, z którymi nie macie zwykle styczności. Może nie "zanudzać" złe określenie hehe... może bardziej zmuszać was do czytania czegoś takiego. Tak to lepiej brzmi~! Więc... przepraszam. Życzę wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku, wesołego jajka... te inne duperele wiecie. Tu się już nie zobaczymy niestety. No to ten... pa i ogólnie... ten... żeby wam się dobrze układało. Hwaiting~! :3


~ Do napisania może kiedyśtam. Pa :*

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie smuuuutaj .____. Teraz tylko ja mam prawo smutać :3 ale to już mój prywatny powód.
      Niech te święta będą szczęśliwym czasem dla was kochani~! :3 <3 :*

      Usuń